zondag 1 juli 2012

Ambitie

Een vrouw met ambitie.... Klinkt toch goed é :)
Toen ik in mei 29 werd, besliste ik dat in mijn laatste jaar als 20'er het onderste uit de kan wou halen.
Keuzes maken gaan gepaard met twijfels en doorzetting.
Enkele genomen stappen dit jaar:
- In januari 2012 startte ik als begeleidster in een KTC (kamertrainingscentrum)
- Beginnen volgen van een thuiscursus Kinderpsychologie
- In april terug fulltime werken als alleenstaande mama
Mijn volgende stap is dat ik graag een cursus fotografie zou volgen, maar dan niet via thuisstudie. Ik vind dat je zoiets in het "echt" moet volgen. De vraag is natuurlijk of ik naast mijn andere hobby's en studies dit erbij kan nemen natuurlijk...

4 opmerkingen:

  1. Dat is iets wat ik ook nog zou willen doen, maar wanneer, en avondschool is niet echt een optie voor mij met mijn "probleempje"...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. en om zo op je eentje te doen is ook niet echt leuk é, is een cursus die je niet via thuisstudie kan doen vind ik zelf

    BeantwoordenVerwijderen
  3. tjah als je thuis dingen kan uitproberen op je gemakske, zou het misschien wel beter lukken :-)

    ik zou dit ook zo graag kunnen, maar idd tijd ontbreekt

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik heb hier zo'n cursus liggen en die theorie is echt jdkfjdjfqio!!!!
    Zo'n dingen moet je in de praktijk uitgelegd krijgen, is mijn ondervinding

    BeantwoordenVerwijderen