woensdag 18 juli 2012

Bijna 1u 's nachts...

Ik kan niet slapen, ik denk teveel aan.... Ja aan wat of wie eigenlijk. Na drie uur woordjes, zinnen en alinea's te hebben verslonden vind ik nog mijn slaap niet. Wat ga ik doen? Schaapjes tellen, piekeren of gewoon opstaan en de laptop halen? Rara wat het is geworden...
Na vanmiddag de scrapshops te hebben afgeschuimd kan ik me nu nog efkes bezig houden met foto's bewerken en selecteren...
Zou mij beter bezig houden met de barbecue van zaterdag voor te bereiden maar het lijkt er op alsof Joran er al meer mee in zijn hoofd zit dan ik... Maar morgen schiet ik hiervoor in gang, als ik dan tenminste genoeg fut heb na een slapeloze nacht :).
We ondernemen straks nog eens een poging, toedeloe, sweet dreams....

Trouwens nog een fotoke van één van mijn favoriete bezigheden: lezen. En dit na een knip- en kleurbeurt :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten