maandag 5 november 2012

2 woorden: busy mommie

Het is me niet gelukt om hier heel regelmatig iets neer te schrijven maar het is natuurlijk ook geen verplichting é :), ik ben dan ook met zoveel bezig momenteel...
- fulltime werken
- fulltime mama zijn
- cursus kinderpsychologie
- scrappen
- fotoclub
- lezen
- serietjes kijken (grimm, true blood,...)
- huishouden
- ouderraad
- ...
Een mens moet toch voelen dat hij leeft é :), daarenboven start ik in januari met een reiki-inwijding :)
Maar weet je wat al lang geleden is: borduren! Dat ligt, denk ik, toch al bijna een jaartje stil.
Binnenkort wordt het weer volop cadeautjes kopen voor van alles en nog wat, ocharme mijn portemonnee :) maar altijd leuk om anderen blij te zien met wat ze kregen.
En nu ga ik me weer wat bezighouden met het belangrijkste in mijn leven: mijn kindjes. Zodra ze vanavond in hun bedje zitten ga ik lekker iets eten met een ex-collega en wat bijpraten...

Enkele foto's van mijn laatste bezigheden:
                                                                  Met de fotoclub op uitstap


 
Voetballende zoon:


Zoontjes met lego op de achtergrond, verslaving van ons drie
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten